Sıkça Sorulan Sorular

SSS

Siparişim bana ne zaman ulaşır?
Ürününüzü, Fatura üzerinde yer aldan adrese, Faturası ve varsa Garanti Belgesi ile birlikte gönderdiğiniz takdirde ürününüz incelenecek ve size bilgi verilecektir.
Lee.com.tr veya wrangler.com.tr üzerinde satılan ürünlerin garantisi var mı?
Ellerinizde dönemsel bir şişme sorunu yaşamıyorsanız ürününüzü faturası ile birlikte en yakın mağazamıza getirerek ölçünüzün doğru olup olmadığını kontrol ettirebilirsiniz. Hatalı ölçü alınmış veya parmak ölçünüz değişmiş ise ürününüzü yeniden sipariş vermelisiniz.
Siparişimi verirken sorunla karşılaşıyorum, ne yapmalıyım?
Ürününüzdeki renk değişikliğinin nedeni kullandığınız kimyasal malzemeler (kolonya, krem, sabun, aseton, parfüm vb.) olabilir. Tam olarak sorunun nereden kaynaklandığını bulabilmemiz ve çözüme ulaşmamız için ürününüzü faturası ile fatura üzerinde yer alan adrese gönderebilirsiniz. Gerekli araştırmalar yapılarak durum hakkında size detaylı bilgi verilecektir.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Tam olarak sorunun nereden kaynaklandığını bulabilmemiz ve çözüme ulaşmamız için ürününüzü faturası ile fatura üzerinde yer alan adrese gönderebilirsiniz. Gerekli araştırmalar yapılarak durum hakkında size detaylı bilgi verilecektir. Bilgilendirme sonrası onayınız alınarak, ürününüzün tamir ve bakımı yapılacaktır.
Ürünümü ve/veya siparişimi iade/iptal ettikten ne kadar süre sonra tutar hesabıma geçiyor?
Ürününüzü faturası ile fatura üzerinde yer alan adrese gönderebilirsiniz. Gerekli araştırmalar yapılarak durum hakkında size detaylı bilgi verilecektir. Bilgilendirme sonrası onayınız alınarak, ürününüzün tamir ve bakımı yapılacaktır.
Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?
Ürününüzü faturası ile fatura üzerinde yer alan adrese gönderebilirsiniz. Gerekli araştırmalar yapılarak durum hakkında size detaylı bilgi verilecektir. Bilgilendirme sonrası onayınız alınarak, ürününüzün tamir ve bakımı yapılacaktır.
Kargo Takibini Nasıl Yapabilirim?
Size en yakın mağazamızdan ürünü temin edebilirsiniz, mağazamızda ürünün olmaması durumunda iletisim@LeeWrangler.com.tr adresine ürünün fotoğrafını gönderebilirsiniz. İlgili ürün hakkında stok sorgusu yapılarak, tarafınıza bilgi verilecektir.
Belirttiğim adreste olmamam durumunda siparişimi bir başkası teslim alabilir mi?
Sipariş verdiğiniz isim ve iletişim bilgilerinizi iletisim@LeeWrangler.com.tr adresine göndermeniz durumunda, ilgili fatura örneği sizinle paylaşılacaktır.
Ürünü değiştirmek istersem ne yapmam gerekiyor?
Ürünlerimiz fabrikamız dışında bir yerde bakım ve tamir yapıldığı takdirde garanti kapsamından çıkmaktadır. Ürününüzü faturası ile fatura üzerinde yer alan adrese göndermeniz durumunda gerekli araştırmalar yapılarak durum hakkında size detaylı bilgi verilecektir. Bilgilendirme sonrası onayınız alınarak, ürününüzün tamir ve bakımı yapılacaktır.
Ürünü iade etmek istersem ne yapmam gerekiyor?
Ürün tamir takip formunuz üzerindeki numara ile ürünü tamire bıraktığınız mağazamızdan bilgi alabilirsiniz.
Taksitli ödeme seçeneğiyle aldığım ürünün iadesi nasıl yapılır?
Ürününüzü faturası ile fatura üzerinde yer alan adrese göndermeniz durumunda gerekli araştırmalar yapılarak durum hakkında size detaylı bilgi verilecektir. Bilgilendirme sonrası onayınız alınarak, ürününüzün tamir ve bakımı ya da değişimi yapılacaktır.
Ürünü incelemeye göndermek için ne yapmam gerekiyor?
Ürün iade garantimiz yalnızca online satış için iş günü sınırı ile geçerlidir. Mağazalardan alınan ürünlerin iadesi ürün kusurlu olmadığı sürece yapılmamaktadır.
Ürünü mağazalarınıza iade edebilir miyim?
Ürününüzü faturası ile fatura üzerinde yer alan adrese 15 gün içerisinde göndermeniz durumunda konu ile ilgili destek verebilmekteyiz.
İade ürünler hangi adrese gönderilmelidir?
Mağazalarımız adresinden size en yakın mağazamızın bilgilerine ulaşabilirsiniz.
Kargodaki siparişimi iptal edebilir miyim?
Üründe kullanım olmadıysa satın aldığınız mağazadan ilk 15 gün içinde ürünün faturası ile birlikte başvurarak değişim yapabilirsiniz.
Yurt dışından aldığım ürünümü değiştirebilir miyim?
Üründe kullanım olmadıysa satın aldığınız mağazadan ilk 15 gün içinde ürünün faturası ile birlikte başvurarak değişim yapabilirsiniz.
Faturamı kaybettim nasıl yeniden alabilirim?
Üründe kullanım olmadıysa satın aldığınız mağazadan ilk 15 gün içinde ürünün faturası ile birlikte başvurarak değişim yapabilirsiniz.
Faturamı kaybettim nasıl yeniden alabilirim?
Üründe kullanım olmadıysa satın aldığınız mağazadan ilk 15 gün içinde ürünün faturası ile birlikte başvurarak değişim yapabilirsiniz.
Siparişim neden kargoya verilmedi?
Üründe kullanım olmadıysa satın aldığınız mağazadan ilk 15 gün içinde ürünün faturası ile birlikte başvurarak değişim yapabilirsiniz.
Lee veya Wrangler markasına ait hediye kartımı nasıl kullanabilirim?
Üründe kullanım olmadıysa satın aldığınız mağazadan ilk 15 gün içinde ürünün faturası ile birlikte başvurarak değişim yapabilirsiniz.
Ödeme Seçenekleri nelerdir?
Üründe kullanım olmadıysa satın aldığınız mağazadan ilk 15 gün içinde ürünün faturası ile birlikte başvurarak değişim yapabilirsiniz.

UYARI!